دیوار پوش, ماربل شیت

دیوارپوش ماربل شیت برای چه مکانهایی کاربرد دارد؟

دیوارپوش ماربل شیت

یکی از مقرون به صرفه ترین دیوارپوش هایی که می توانید به کمک آن محیط اطراف تان را زیبا کنید، دیوار پوش های ماربل شیت است. این دیوارپوش ها به علت شباهت ظاهری که به سنگ طبیعی دارند، برای زیبایی و جلوه دادن به محیط مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب با آکاژ همراه باشید تا کاربرد دیوار پوش ماربل شیت را با هم بررسی کنیم.

 

معرفی دیوارپوش ماربل شیت

 

دیوار پوش ماربل شیت ، نوعی سنگ مصنوعی است که می تواند فضای لوکس و زیبایی را در طراحی داخلی ساختمان برایتان رقم بزند. شباهتی که این نوع دیوار پوش با سنگ طبیعی دارد، اگرچه جای آن را نمی گیرد، اما زیبایی چشمگیری به محیط اطراف شما هدیه می کند. سنگ مصنوعی که برای دیوار پوش ماربل شیت به کار می رود، می تواند جایگزین خوبی برای متریال های مورد استفاده در ساختمان باشد. این نوع دیوارپوش ها با توجه به مزیتی که دارند، به راحتی قابل استفاده در فضاهای اداری، خانگی و مکان های مختلف است. بنابراین اگر قصد دارید محیط متفاوتی از فضای اطراف تان از آشپزخانه گرفته تا حمام و دستشویی و قرنیز و … می توانید از معجزه دیوار پوش های ماربل شیت استفاده کرده و لذت ببرید.

 

جنس دیوار پوش های ماربل شیت

 

جنس دیوارپوش ماربل شیت معمول حدود سی درصد از پودر سنگ و ۶۰ درصد از پی وی سی ساخته شده است. این سنگ های مصنوعی، ضخامتی برابر با چهار میلی متر دارد و معمولا در ابعادی همچون ۲۲/۱ × ۸۰/۲ متر تولید می شود. دیوار پوش ها دارای روکش هستند. هر کدام از این روکش ها دارای طرح چوب، طرح سنگ و طرح ساده است. به ای ترتیب می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود هر کدام را که مد نظر دارید انتخاب کنید.

دیوارپوش ماربل شیت

کاربرد دیوار پوش ماربل شیت

 

دیوار پوش ماربل شیت دارای کاربرد فراوان و متنوعی است. از این دیوار پوش پی وی سی می توان برای پوشش دیوارهای راهرو یا لابی ساختمان استفاده کنید. در صورتی که می خواهید جلوه ای متفاوت به محیط کار و اداره تان دهید، استفاده از طرح های متنوع دیوار پوش ماربل شیت گزینه مناسبی است. حتی در فضای داخلی بیمارستان ها، مطب ها و یا کلییک ها، برای تغییر محیط کلیشه ای یا ساده آن می توان فضای گرم و جذابی را با دیوار پوش های ماربل شیت ایجاد کرد.

به این ترتیب ، مراجعه کنندگان حس بهتری از حضور در این مکان ها خواهند داشت. در خانه تان، اگر محیط داخلی خانه خیلی وقت است که دیگر دل تان را زده و باب دل تان نیست، می توانید با دیوار پوش ماربل شیت آن را تغییر دهید. به خصوص فضای داخل آشپزخانه و سرویس بهداشتی با استفاده از دیوار پوش ماربل شیت می تواند منحصر به فرد و شکیل شود.

از این ماربل شیت ها می توانید در مکان های مسکونی، اداری، و یا تجاری استفاده کنید. در فضای لابی ، پارکینگ، هتل ها، تالارها و سایر مکان ها نیز زیبایی طرح های این دیوار پوش ها می تواند فضای خاص و گرمی را ایجاد نسبت به دیوارهای ساده ایجاد کند.

ماربل شیت در انواع مختلف و به رنگ های خاکستری، سفید، بژ، صورتی و در طرح های متنوع وجود دارد. این نوع دیوار پوش با وجودی که نسبت به سنگ  طبیعی قابل تشخیص است، ولی از همان ابتدا، با خطوط صاف، رگه های زیبا و سطح نرمی که ایجاد می کند، می تواند به هر محیط با کاربری خاص، زیبایی منحصر به فردی هدیه کند.

 

چرا باید از دیوار پوش ماربل شیت استفاده کنیم؟

 

مهم ترین دلیل آن می تواند این باشد که علاوه بر زیبایی که محیط می بخشد، نسبت به انواع دیگر دیوار پوش ها مقرون به صرفه است. نه تنها برای دکوراسیون داخلی خانه بلکه در فضاهای اداری نیز می تواند به برند شما کمک کند. از دیگر دلایلی که به شما می گوید چرا باید از دیوار پوش ماربل شیت استفاده کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر رطوبت و آب
  • مقاومت در برابر خراش و ساییدگی
  • وزن سبک
  • مقاومت در برابر حرارت و آتش
  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • صب آسان و راحت
  • آنتی باکتریال و بهداشتی

 

جمع بندی 

دیوار پوش های ماربل شیت را می توان در مکان هایی همچون خانه، اداره، بیمارستان ها، تالار ها، هتل ها و .. استفاده کرد. در صورتی که قصد خرید ماربل شیت را دارید، کارشناسان آکاژ مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند.

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *