دیوار پوش

دیوارپوش پی وی سی و دانستنی‌های ارزشمند در مورد آن برای انتخابی بهتر

دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش پی وی سی و دانستنی‌های ارزشمند در مورد آن برای انتخابی بهتر

استفاده از دیوارپوش پی وی سی معمولا برای محافظت و زیبایی دیوار است. انواع مختلفی از دیوارپوش‌های پی وی سی برای دیوارهای حمام، اتاق‌های خواب و نشیمن و پذیرایی وجود دارند که دیوارپوش‌ پی‌ وی ‌سی یکی از آن‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر مردم سعی دارند برای طراحی داخلی منزل خود از روش‌های مدرن و جدید بهره‌مند شوند. آن‌ها تمایل دارند خانه‌ای مطابق مد روز داشته باشند. همواره شاهد رایج شدن استفاده از متریال‌های گوناگون مانند انواع دیوارپوش‌، کاشی، رنگ‌آمیزی، کاغذدیواری و غیره هستیم. این موارد برای طراحی داخلی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در بین این موارد دیوارپوش پی ‌وی ‌سی معمولا بیشترین نقش و کاربرد را در ایجاد فضای داخلی خانه دارد. از فلزات و مواد اولیه به‌خصوصی برای تولید این پانل‌ها استفاده می‌شود. پلی وینیل کلرید اصلی‌ترین ماده برای ساخت دیوارپوش پی وی سی است.

دیوارپوش پی وی سی

wall covering

دیوارپوش پی ‌وی ‌سی فضای داخلی خانه شما را چگونه زیباتر و به‌‌روزتر جلوه می‌دهد؟

طریقه دکوراسیون منزل و طراحی داخلی آن نتیجه بسیار زیادی در ایجاد حس‌های گوناگون و متفاوت در منزل شما دارد. یعنی با توجه به نوع طراحی، شما می‌توانید حس آرامش و دنجی یا حس شلوغی به محیط بدهید یا محیط منزل خود را پر انرژی سازید. در کنار اثاثیه منزل و کفپوش‌ها، دیوارپوش‌های پی ‌وی ‌سی نقش مهمی در تغییر ظاهر و حال و هوای فضای داخلی ایفا می‌کنند.

با توجه به انواع مختلف دیوارپوش پی ‌وی ‌سی، شما می‌توانید گزینه‌ای را انتخاب کنید که با هر سبکی از خانه‌ (مینیمالیستی و براق، سنتی، گرم و پرانرژی و غیره) مطابقت داشته باشد.

وقتی فردی به خانه‌ای جدید نقل‌ مکان می‌کند، آشپزخانه و حمام دو موردی هستند که عمدتا شخص تمایل به تغییر دکور آن دارد. به‌عنوان‌مثال: حمام یک حریم خصوصی است که شما معمولا در آن احساس آرامش می‌کنید و مطمئنا تمایل دارید لحظاتی را بی‌دغدغه در آنجا سپری کنید. بنابراین، با توجه به انواع دیوارپوش‌های پی ‌وی‌ سی، می‌توان گزینه‌ای را انتخاب کرد که متناسب با فضاهایی با رطوبت بالا باشند.

از طرفی دیگر، آشپزخانه قلب و مرکز خانه است. پس با طراحی یک فضای نشیمن باز می‌توانید هنگامی‌که در حال تهیه غذا هستید با دوستان و خانواده خود صحبت کنید و در کنار آن مراقبت کودکانتان هم باشید. بنابراین دست شما برای انتخای دیوارپوش پی وی سی باز است و قادر خواهید بود تا انواعی از دیوارپوش  را برای تغییر فضا انتخاب کنید.

تنوع رنگ، بافت و مواد تشکیل دهنده دیوارپوش پی‌ وی ‌سی فراتر از حد تصورات شما است، پس از اجرای رویاهای بزرگ خود در طراحی داخلی نترسید.

دیوارپوش پی وی سی

wall covering PVC

چرا اجرای دیوارپوش پی ‌وی ‌سی زندگی را برای شما آسان‌تر می‌کند؟

زیرا دیوارپوش پی ‌وی ‌سی، روشی آسان برای محافظت و تزیین دیوارهای خانه شما است.

چرا دیوارپوش پی‌وی‌سی؟

  • ۱۰۰% ضد آب (مناسب حمام و آشپزخانه) است
  • با یک پارچه ساده و تمیز می‌توان به‌‌راحتی آن‌ها را تمیز کرد
  • دارای طیف وسیعی از سبک‌ها و رنگ‌ها است
  • چگالی متراکم‌تری در مقایسه با سایر پلاستیک‌ها دارد
  • در دسترس و ارزان است
  • سختی و دوام خوبی دارد
  • دارای خاصیت و توان کششی عالی است

کدام دیوارپوش پی‌ وی ‌سی برای هر اتاق بهتر است؟

دیوارپوش‌های پی ‌وی ‌سی، به هر اتاقی جلوه‌ای زیبا و جذاب می‌بخشند. اغلب هتل‌ها و شرکت‌ها و خانه‌های بزرگ از این نوع دیوارپوش استفاده می‌کنند.

  • دیوارپوش‌های سه‌بعدی پی‌ وی ‌سی زیبایی ظاهر اتاق شما را افزایش می‌دهند. بنابراین انتخاب مناسبی برای اتاق‌های پذیرایی و نشیمن هستند.
  • اگر می‌خواهید فضای داخلی شما عاری از گردوغبار باشد، دیوارپوش پی ‌وی ‌سی ساخته ‌شده از شیشه و پلاستیک بهترین گزینه برایتان خواهد بود.
  • دیوارپوش پی ‌وی ‌سی با طرح چوب ساج، برای مکان‌های اداری و تجاری مناسب است. آن‌ها ظاهر شیک و جذابی به محیط کاری می‌دهند.
  • دیوارپوش‌های ضد آب، برای هر نوع اتاقی مناسب است.
  • لازم به ذکر است که دیوارپوش‌های پی ‌وی ‌سی که برای اتاق پذیرایی استفاده می‌شوند معمولا برای اتاق‌خواب‌ها مناسب نخواهند بود. زیرا دیواپوش‌های اتاق‌خواب در اکثر اوقات رنگ روشنی دارند و عمدتا حس آرامش به فضا می‌دهند. اما دیوارپوش‌های پذیرایی غالبا دارای رنگ‌های تیره‌تر و پر‌رنگ‌تر هستند.

بنابراین، انواع مختلفی از طرح‌ها برای پانل‌های هر اتاق وجود دارند.

دیوارپوش پی وی سی

wall covering

سخن پایانی

فضای داخلی منزل شما بیانگر شخصیت و نوع تفکر شما است. همچنین با توجه به نوع طراحی خانه حس‌وحال خاصی مثل شاد، دنج و آرام یا غمگین به آن خواهید داد. دیوارپوش‌های پی ‌وی‌ سی، همچنین در انواع مراکز خرید، سالن‌های پذیرایی و تفریحگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به این مکان‌ها جذابیت خیره‌کننده‌ای می‌دهند. امروزه روش‌های بسیاری برای طراحی دیوارهای داخلی خانه به کار برده می‌شود که در میان آن‌ها دیوارپوش پی ‌وی ‌سی پرطرفدارترین و پرکاربردترین نوع آن است.

منابع

https://www.deceuninck.com/en/pvc-walls.aspx

https://gharpedia.com/blog/pvc-wall-panels-types-its-pros-cons/

https://mccoymart.com/post/pvc-wall-panel-designs/

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *