پارتیشن اداری, پارتیشن تک جداره, پارتیشن دو جداره, پارتیشن فریم لس

قیمت و انواع پارتیشن اداری آکاژ

پارتیشن اداری دوجداره آلومینیومی

پارتیشن ها (دیوارهای جدا کننده متحرک) عضو جدا نشدنی ساختمان های اداری و مسکونی امروزی هستند. که امروزه در فضای داخلی ادارات و ورودی واحد های مسکونی و غیره کاربرد دارند. به طور کلی از پارتیشن (دیوار جدا کننده متحرک) برای ایجاد برای جداسازی یک فضا با فضای مجاور خود به نحوی که به راحتی قابل جابجایی باشند. استفاده می شود و بسته به کاربردی که دارند در انواع مختلفی طبقه بندی می شوند که در ادامه آنها را توضیح میدهیم.

پارتیشن اداری

سقف کاذب و پارتیشن اداری آکاژ

دکوراسیون داخلی ساختمان های اداری عموما از طریق پارتیشن ها جداسازی می شوند. زیرا فضای داخلی ساختمان های اداری نیاز به ایجاد اتاق های متعددی دارند. در این صورت اگر این فضاها به شکل سنتی و با دیوارهای آجری تفکیک شوند علاوه بر افزایش بیش از حد وزن مرده ساختمان مانع از ورود نور طبیعی و تبادل هوا به اتاق های میانی فضای اداری می شود. در چنین شرایطی پارتیشن اداری بهترین دیوار جدا کننده متحرک است می توان آن را برای فضاهای اداری استفاده کرد.

کاربرد دیوار جدا کننده متحرک مخصوص ادارات

به طور کلی پارتیشن بندی اداری برای تفکیک فضای اداری مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن بندی اداری با توجه به کاربرد فضای مورد استفاده متفاوت می باشند و از انواع پارتیشن شامل پارتیشن تک جداره ، دوجداره ، پارتیشن پی وی سی و یا دیوار جدا کننده سبک می توان استفاده نمود.

به عنوان مثال در بیشتر مواقع برای اتاق های میدیریت و اتاق های جلسات و کنفرانس از پارتیشن دوجداره اکوستیک همراه با ولوم و پرده کرکره (به منظور ایجاد فضای خصوصی تر ) و برای اتاق های دیگر از پارتیشن های تک جداره و یا حتی پارتیشن های با ارتفاع کم نیز می توان استفاده نمود . همچنین در برخی موارد بر حسب طراحی صورت گرفته از متریال های دکوراتیو نیز می توان استفاده نمود . البته در پارتیشن بندی اداری هیچ محدودیتی در محصولات آکاژ وجود ندارد و شما می توانید با ترکیب انواع پارتیشن بندی اداری، فضای خاص و در عین حال کاربردی را در شرکت خود ایجاد نمایید.

انواع پارتیشن های اداری

۱٫ پارتیشن دوجداره

پارتیشن دوجداره با استفاده از پروفیل آلومینوم دوجداره و قابلیت استفاده انواع پر کننده شیشه ،MDF ام دی اف، پی وی سی ، سندبلاست و یا ترکیب موارد قابل اجرا می باشد . یکی از قابلیتهای حائز اهمیت پارتیشن های دوجداره امکان استفاده از پرده کرکرده در جداره میانی آن می باشد که دز زمان امکان می توان فضایی خصوصی تر را برای کاربری فضا ایجاد نماید .

۲٫ پارتیشن تک جداره

پارتیشن های تک جداره با استفاده از پروفیل آلومینیوم تک جداره فریم بندی می شود و در این مدل پارتیشن نیز امکان استفاده از انواع پر کننده شیشه ،ام دی اف MDF ،سند بلاست  و یا ترکیب موارد مذکور وجود دارد. از ویژگی های مهم این نوع پارتیشن قیمت مقرون به صرفه تر از پارتیشن دو جداره می باشد که به دلیل وزن کمتر پروفیل آلومینیوم قیمت مناسبتری را نسبت به مدل دوجداره خواهد داشت .

۳٫پارتیشن تک جداره فریم لس

یکی دیگر از انواع پارتیشن های اداری ،پارتیشن های فریم لس می باشد که امروزه به دلیل طراحی خاص و مدرن و نیز قیمت مناسب بسیار مورد توجه کارفرمایان عزیز قرار می گیرد. در این مدل از پارتیشن به دلیل حذف ستون های میانی در فریم بندی پارتیشن ، امکان ایجاد فضایی مدرن و مینیمال را برای فضای مورد نظر شما ایجاد می نماید.در پارتیشن فریم لس بیشتر از پر کننده شیشه (ساده و یا سندبلاست ) استفاده می گردد

پارتیشن تک جداره فریم لسجنس دیوار جدا کننده متحرک

به طور کلی دیوارهای جدا کننده متحرک ویژه محیط های اداری موجود در بازار به ۳ دسته زیر تقسیم بندی می شود اما این قابلیت وجود دارد که آنها را باهم ترکیب کرد.

  1. شیشه
  2.  چوب MDF
  3. پی وی سی

انواع نصب پارتیشن در محیط اداری

از لحاظ نصب به دو گروه زیر تقسیم بندی می شود

  • ثابت
  • متحرک

که همانطور که از اسم آنها پیداست نوع ثابت به وسیله پیچ و رول پلاک به سقف و دیوارهای جانبی پیچ می شود که استحکام و مقاومت آن را در برابر زلزله و … افزایش می دهد. نوع متحرک نیز با پایه های روی زمین مستقر می شوند و به راحتی قابل جابجایی هستند. نوع متحرک به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد در زمان زلزله هیچ آسیب جانی را به کسانی که اطراف آن نشسته اند ایجاد نمی کند و از این نظر ایمنی این نوع از پارتیشن اداری نیز اثبات شده است.

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری به عوامل بسیاری از جمله به جنس، متراژ و محل نصب  وابسته است. علاوه بر این نوسانات قیمتی که در تامین مواد اولیه گروه آکاژ بعضا ایجاد می شود. باعث می شود که  نتوان قیمت دقیقی برای دیوارهای جدا کننده متحرک در این مقاله نوشت. اما شما سروران گرامی می توانید برای اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره فنی و تخصصی و همچنین قیمت های به روز با شماره  ۰۹۱۲۶۴۶۵۰۰۸ تماس حاصل فرمایید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره فنی از متخصصین آکاژ با شماره ۰۹۱۲۶۴۶۵۰۰۸ تماس حاصل فرمایید.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *