دیوار پوش, ماربل شیت

مزایای دیوارپوش ماربل شیت که شما را مشتاق استفاده از آن می کند

مزایای دیوارپوش ماربل شیت

مزایای دیوارپوش ماربل شیت یکی از موضوعات مهمی است که قصد داریم در این مطلب آکاژ با هم بررسی کنیم. در مقالات قبلی راجع به کاربرد دیوار پوش ماربل شیت برایتان گفتیم. با آکاژ همراه باشید تا با هم چند مورد از مزایای دیوار پوش ماربل شیت را بررسی کنیم.

شاید شما هم از دیوارهای تکراری خانه و محیط زندگی یا کارتان خسته شدید و دلتان می خواهد تا تغییری اساسی در دکوراسیون داخلی محیط افرادتان دهید. اگر به دنبال یک تغییر اساسی در محیط اطراف تان هستید، دیوارپوش های ماربل شیت این امکان را برایتان فراهم می کند تا به زیبایی هر چه تمام تر محیطی دلنشین برای خودتان ایجاد کنید. بنابراین بیش از هر چیز ، تنها کافیست که تصمیم به تغییر بگیرید. بعد از آن به ساده ترین و به صرفه ترین روش ممکن یعنی استفاده از دیوار پوش ماربل شیت می توانید این کار را انجام دهید.

چرا باید از دیوار پوش ماربل شیت استفاده کنیم؟

اولین و مهم ترین دلیل آن می تواند صرفه اقتصادی دیوارپوش های ماربل شیت باشد. همانطور که در مقاله دیوارپوش ماربل شیت به آن اشاره کردیم، این نوع دیوار پوش طرحی از سنگ مصنوعی هستند. در صورتی که بخواهید محیط اطراف تان را با سنگ مصنوعی آن هم نوع طبیعی سر و سامان دهید می توانید به سادگی و به سرعت آن را اجرا کنید. در عین حال در نظر داشته باشید که نگرانی‌ هایی که بابت سنگ طبیعی احساس می کنید، در مورد این دیوار پوش ها وجود ندارد .

تصور کنید که بابت سنگ های طبیعی هزینه بسیاری می کنید و در طی حمل دچار آسیب دیدگی یا ترک می شوند. آن وقت شما می مانید و هزینه ای که کردید و یک سنگ طبیعی که ترک برداشته است. دیوارپوش های مصنوعی ماربل شیت دارای انعطاف پذیری بالایی هستند که به راحتی می توانید آن ها را جا به جا کنید. بدون اینکه نگران آسیب یا ترک آن ها باشید.

ماربل شیت ها به رنگ ها و طرح های مختلفی موجود هستند که می توانید هر کدام را که مد نظرتان است، در فروشگاه اینترنتی آکاژ انتخاب کنید. این دیوار پوش ها قابل تشخیص ترین سنگ طبیعی است که با رگه های زیبا و سطحی نرم، زینت بخش دیوارها است. این نوع ماربل شیت های دیواری در کنار ظاهر زیبایی که به محیط اطراف شما می بخشد، می تواند یک هویت اداری برای برند شما نیز باشد. این نوع ماربل شیت های دیواری، مقرون به صرفه است و به عنوان روکشی برای دیوارها گزینه مناسبی محسوب می شود.

مزایای دیوارپوش ماربل شیت

ویژگی های دیوار پوش ماربل شیت

دیوار پوش ماربل شیت در برابر رطوبت و آب مقاوم است در نتیجه برای شستشو و تمیز کردن آن مشکلی نخواهید داشت. این دیوار پوش ها در برابر خراش و ساییدگی مقاوم هستند و وزن سبکی دارند. دیوار پوش های ماربل شیت در برابر حرارت و آتش نیز مقاوم بوده و تا دمای ۸۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کند. ضمن اینکه نصب ساده و آسان آن کارتان را برای استفاده از دیوار پوش ماربل شیت راحت کرده است.

مزایای دیوار پوش ماربل شیت چیست

مزیت های بی شماری وجود دارد که شما را برای استفاده از دیوار پوش های ماربل شیت مشتاق می کند. بنابراین اگر به دنبال یک طرح متقاوت در فضای اطراف تان هستید، از این قسمت مطلب غافل نشوید. از جمله مزیت های دیوار پوش پوشش آن را می توان نام برد. برای مثال، پوشش یکپارچه دیوار پوش ماربل شیت کاری می کند تا پوششی بدون درز و عیب و نقص داشته باشید. دویار پوش های ماربل شیت همانطور که در بالا به آن اشاره شد دارای وزن سبکی هستند که به راحتی می توانید حمل و نقل آن ها را انجام دهید. نصب سریع آن ها نیز نسبت به نوع طبیعی سنگ های مرمر در وقت و انرژی و هزینه شما صرفه جویی می کند .

 

مزایای دیوار پوش ماربل شیت

از دیگر مزایای دیوارپوش ماربل شیت به صورت موردی می توان موارد زیر را نام برد:

  • مقاومت بالای دیوار پوش های ماربل شیت که به نسوز معروف است.
  • دارای قطر کم و قابلیت انتقال نور
  • نسبت به پوشش های سنگی و طبیعی خود ارزان قیمت و به صرفه است.
  • کاملا آنتی باکتریال بوده و هیچ گونه میکروبی را به خود جذب نمی کند. این مورد به خصوص در محیط هایی که کودکان وجود دارد، اهمیت زیادی دارد.
  • به راحتی می توانید آن را با مواد شوینده و آب شستشو دهید چون مقاومند.
  • تنوع بالایی در طرح و رنگ ها دارد که می تواند نظرتان را با هر نوع سلیقه ای سازگار کند.
  • کاملا ضد آب بوده و به راحتی می توانید آن را در حمام، دستشویی  و یا استخر و مکان های پر رطوبت مورد استفاده قرار دهید.
  • دیوار پوش های ماربل شیت در برابر ضربه مقاوم هستند
  • می توانید در ابعاد مختلف از آن ها استفاده کنید.
  • نیازی به نازک کاری در استفاده از آن نیست و در ساختمان های نازک نیز می توانید آن ها را به کار ببرید.

مراحل نصب دیوار پوش ماربل شیت

برای نصب دیوارپوش های ماربل شیت، چند مرحله را باید در نظر داشته باشید. ابتدا دیوار را اندازه بگیرید. سپس دیوارها را تمیز کرده تا از گرد و غبار پاک شوند. تمیزی دیوارها بر کیفیت اتصال ورقه ها تاثیر می گذارد. سپس ورقه های ماربل شیت را برش دهید. چسب اتصال را به ورقه ها بزنید سپس ورقه ها را با دقت به دیوار متصل کنید.

جمع بندی

با هم مزایای دیوارپوش ماربل شیت را بررسی کردیم. فواید استفاده از آن و نحوه نصب آن را با هم خواندیم. آیا شما تجربه استفاده از دیوارپوش های ماربل شیت را دارید؟ در صورتی که قصد خرید دیوارپوش ماربل شیت را دارید، می توانید با مراجعه به سایت آکاژ از راهنمایی مشاوران آکاژ بهره مند شوید. به این ترتیب دیوارهای اطراف تان به زیبایی هر چه تمام تر تزئین کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *