لمینت

جذابیت هایی که ماربل شیت دارد

ماربل شیت

از ماربل شیت چه می دانید؟

ماربل شیت در حقیقت نوعی ورقه از جنس پی وی سی است که طرح سنگی دارد. معمولا این ماربل شیت‌ها بسیار باشکوه و زیبا هستند و از نظر ظاهر و درخشش و شفافیت کاملا شبیه به سنگ مرمر می باشند. در حقیقت این ورقه های زیبا نوعی سنگ مصنوعی به حساب می آیند. زیبایی این سنگ های مصنوعی آنقدر زیاد است که درحال حاضر بسیاری از افراد برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه خود از آنها استفاده فراوانی می کنند.

ترکیبات سنگ های مصنوعی از چیست؟

معمولا این ورقه ها از ۷۰ درصد ترکیبات پی وی سی و مابقی هم از پودر سنگ درست شده است. این ورقه های زیبای دوست داشتنی به دلیل بدون درز بودن می توانند به عنوان دیوارپوش استفاده شوند. شفافیت و براقی این سنگ های مصنوعی جلوه چندین برابری می تواند به محیط شما ببخشد. به طوری که فضای شما کاملا لوکس و مجلل خواهد شد.

ویژگی ها و کاربرد ماربل شیت

. ماربل شیت می تواند در برابر حرارت تا ۸۰ درجه هم از خود مقاومت نشان دهد.

. در برابر رطوبت مقاومت خوبی دارد و می تواند در مناطق مرطوب به راحتی استفاده شود.

. برای تمیزکردن آنها می توان از مواد شوینده استفاده کرد.

. ضد میکروب است.

. بدون درز و یک تکه است.

. به راحتی نصب می شود.

. نسبت به استفاده از سنگ بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کاربرد ماربل شیت در اکثر موارد به عنوان دیوارپوش است. چون یک تکه هستند برای استفاده بر روی دیوارها بیشتر مصرف می شوند. اما می توان در عین حال به عنوان سقف کاذب و یا برای ایجاد ستون و میز و قرنیز هم آنها را به کار برد.

شیت‌های بین کابینتی

کاربرد ماربل شیت برای فضای بین کابینت های زمینی و هوایی هم هست. پوشش ها و طرح های مختلفی برای سنگ های بین کابینتی وجود دارد. شما می توانید به هر نحوی که تمایل دارید و با دکوراسیون آشپزخانه و کابینت های شما هماهنگی دارد؛ آنها را تهیه کنید. ابعاد این ورقه های شبیه به سنگ مرمر متفاوتند. خوشبختانه به دلیل مقاومت در برابر آب و رطوبت به راحتی می توانید در هر جای آشپزخانه از آنها استفاده کنید. حتی میتوانید آنها را در حمام و سرویس بهداشتی هم به کار ببرید. حتی به عنوان سنگ روشویی هم از آنها استفاده می شود و ظاهری بسیار باشکوه را به محیط می بخشد.

ماربل شیت

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *