پارتیشن اداری, پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره : مزایا، کاربردها و هرآنچه که باید بدانید !

پارتیشن تک جداره

یکی از مسائل مهم در دنیای امروز با توجه به محدودیت فضا در محیط های اداری و صنعتی استفاده  از فضا بصورت بهینه می باشد. یکی از محصولات بسیار کاربری در این حوزه استفاده از پارتیشن تک جداره می باشد. با استفاده از پارتیشن های تک جداره می توان محیط را به نسبت کاربری مورد نیاز تقسیم بندی نمود.این محصول با استفاده از پروفیل آلومینیوم فریم بندی شده و با استفاده از پرکننده شیشه یا ام دی اف و یا ترکیب شیشه و ام دی اف در محل نصب می گردد .

نکته حائز اهمیت امکان نصب این نوع پارتیشن در ارتفاع مختلف تا ارتفاع ۳٫۵ متر امکانپذیر بوده و در رنگ های مختلف شامل آنادایز نقره ایی ،مشکی ،شامپاینی ،طلایی و سفید قابل تولید و عرضه می باشد. مجموعه آکاژ با استفاده ازبه روز ترین پروفیل های آلومینیوم و هممچنین کادری مجرب در زمینه طراحی ،تولید و اجرای انواع پارتیشن های تک و  دوجداره و پارتیشن فرم لس ،فعال می باشد و امکان مشاوره رایگان را برای مشتریان و همکاران گرامی فراهم می نماید.

 

مزایای استفاده از پارتیشن تک جداره در خانه یا محل کار :

【محافظت از حریم خصوصی】:

این پارتیشن ها می تواند حریم خصوصی بیشتری را برای شما فراهم کند. به عنوان مثال: هنگام کار در یک بخش از محیط کار یا منزل ، استفاده از این محصول به شما این امکان را میدهد تا یک فضای خصوصی مجزا ایجاد کنید.

【تقسیم یک فضای واحد به چند فضا با کاربری متفاوت】:

تقسیم کننده های اتاق پارتیشن برای انواع محیط انعطاف پذیر و به راحتی قابل استفاده هستند. شما می توانید پارتیشن تک جداره را در هر قسمتی از اتاق قرار دهید، و یک فضای اختصاصی ایجاد کنید.

【بدون نیاز به مونتاژ و جابجایی آسان】

پارتیشن تک جداره اتاق قابل حمل است به مونتاژ نیاز ندارد. می توانید بلافاصله بعد از دریافت از آن استفاده کنید. تقسیم کننده اتاق سبک است و جابجایی آن حتی برای بچه ها آسان است. پارتیشن تک جداره می تواند تا اندازه ۵ برابر جمع و جور شود تا در صورت عدم استفاده ، به راحتی در گوشه ای از اتاق قابل نگهداری باشد.

ما در تیم آکاژ علاوه بر فراهم کردن بهترین محصولات کفپوش و دیوارپوش ،  خدمات مشاوره تلفنی رایگان را خدمت شما مشتریان گرامی ، ارائه میدهیم.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *