پارتیشن اداری

بررسی نکات مهم جهت خرید و نگهداری پارتیشن اداری

پارتیشن اداری ام دی اف

بررسی نکات مهم جهت خرید و نگهداری پارتیشن اداری

در مطالب قبلی با پارتیشن اداری، انواع مختلف آن، کاربردها و ویژگی‌های آن آشنا شدید. در این مقاله قصد داریم به بررسی اصول و نکاتی بپردازیم که هنگام خرید و همچنین مراقبت از این پارتیشن بسیار حائز اهمیت است. پس در ادامه با ما همراه باشید.

پارتیشن اداری چیست؟

در ابتدا بهتر است تعریفی از پارتیشن اداری داشته باشیم. در واقع باید گفت امروزه پارتیشن‌ها جایگزین دیوارها شده‌اند. پارتیشن اداری نیز همانطور که از نام آن پیداست، بهترین روشی است که فضاهای بزرگ و وسیع اداری را به فضاها و بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کند. این پارتیشن به طور کلی دارای دو نوع ثابت و متحرک است.

علت استفاده از این پارتیشن چیست؟

قبل از پرداختن به مطلب اصلی یعنی اصول خرید و نگهداری از پارتیشن اداری، بهتر است با دلایل استفاده از این پارتیشن نیز آشنا گردید. برخی از این دلایل عبارت‌اند از:

  • پارتیشن اداری در کنار زیبایی و مدرن بودن، مقاوم و ماندگار است.
  • نصب و اجرای آن به راحتی انجام می‌گیرد و همچنین حمل و نقل آن نیز پیچیده و سخت نیست.
  • انواع مختلف این پارتیشن در اندازه‌های متفاوت، متریال و مواد به کار رفته در آن‌ها و… سبب شده است تا قدرت انتخاب بالا رفته و یا اصطلاحا دست خریدار باز باشد.

پارتیشن اداری چیست؟

بررسی نکات مهم جهت خرید و نگهداری پارتیشن اداری

در این بخش از مقاله به نکات ضروری اشاره و پرداخته می‌شود که با مطالعه‌ی آن می‌توانید خرید با کیفیت‌تری داشته و همچنین از محصول خریداری شده بهتر نگهداری نمایید.

زمان خرید پارتیشن اداری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • نکته‌ی اصلی که هنگام خرید پارتیشن اداری باید به آن توجه داشت، مکان مورد نظر جهت پارتیشن‌بندی است. همانطور که گفته شد این پارتیشن، سبک و انواع مختلفی دارد اعم از شیشه‌ای، چوبی و… . به عنوان مثال اگر شما می‌خواهید نور خوبی در فضا داشته باشید، انتخاب پارتیشن شیشه‌ای گزینه‌ی مناسبی است. علاوه بر مکان، باید به دیگر وسایل موجود در محیط نیز مانند مبلمان توجه نمود تا هماهنگی خاصی به وجود آید.
  • توجه به کیفیت محصول نیز بسیار ضروری است. سعی کنید ابتدا نسبت به مواد و متریال و جزئیات دیگر محصول شناخت پیدا کرده و سپس خرید نمایید.
  • این محصول در اندازه‌ها و ارتفاع‌های متفاوتی وجود دارد. شما باید بر اساس شرایط فضای کاری و نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب نمایید. به عنوان مثال می‌توانید برای ایجاد فضای آرام و ساکت از پارتیشن‌هایی استفاده کنید که از زمین تا سقف را بپوشاند.
  • از نکات دیگر نیز می‌توان به قیمت محصول و همچنین میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید اشاره کرد.

رعایت نکات جهت نگهداری از این پارتیشن

  • باید در تمیز کردن و نظافت پارتیشن اداری بسیار اصولی عمل کرد. به عنوان مثال در نظافت پارتیشن سبک شیشه‌ای باید از وسایلی استفاده کرد که از ایجاد خط و خش بر روی آن جلوگیری شود.
  • در حمل و نقل و جدا کردن قطعات پارتیشن اداری متحرک که قابلیت جا به جایی دارند باید بسیار محتاط بود تا آسیبی به آن‌ها نرسد.
  • جهت نگهداری پارتیشنهایی که قصد دارید برای مدتی داخل انبار قرار دهید، باید به مواردی چون: رطوبت هوا، دما و… توجه داشته باشید.
  • در صورت آسیب دیدن این پارتیشن، سعی کنید هر چه سریع‌تر آن را تعمیر کرده و از یک ضرر بزرگ‌تر جلوگیری نمایید.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه‌ای

 

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *