دیوار پوش, ماربل شیت

بهترین راه برای خرید ماربل شیت ، سریع‌ترین و راحت‌ترین روش خرید!

خرید ماربل شیت

خرید ماربل شیت ، یکی از مواردی است که به زیباسازی محیط شما کمک می‌کند. از آن جایی که داشتن یک دکور زیبا و محیطی گرم و چشم نواز، از جمله ویژگی‌های جذابی است که می‌تواند ما را سر شوق آورد، با آکاژ همراه باشید تا با هم بهترین راه را برای خرید ماربل شیت را بررسی کنیم.

امروز دیگر رنگ روغن یا رنگ‌های ساده کمکی به زیباسازی فضایی که در اختیار داریم، نمی‌کند. دیوار یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که در دکوراسیون داخلی، می‌تواند معجزه‌ای در فضا ایجاد کند و کاری کند که از روزها و حتی سال‌ها ماندن در اتاقی که دیوارهایش به بهترین شکل ممکن طراحی و رنگ شده است، خسته نشویم. دیوارپوش‌های ماربل شیت نیز یکی از همین خصوصیات معجزه بخش را با خود به همراه دارند. این دیوارپوش‌های زیبا دارای تنوع مختلفی بوده و با قابلیت‌های فوق العاده‌ای که دارد، کاری می‌کند تا در میان انواع دیوارپوش‌های دیگر، گزینه‌ای درخشان باشد. در صورتی که قصد خرید ماربل شیت را دارید، در ادامه به شما بهترین راه را خواهیم گفت. همراه آکاژ باشید.

دیوارپوش ماربل شیت، معجزه‌ای از جنس پی وی سی

دیوارپوش‌های ماربل شیت، نوعی سنگ مصنوعی به شمار می‌رود که سی درصد آن از پودر سنگ و ۶۰ درصد آن از پی وی سی ساخته شده است. این دیوار پوش، ضخامتی برابر با چهار میلی متر دارد و در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. روکش‌های متنوعی که ماربل شیت دارد، دست‌تان را برای انتخاب باز می‌گذارد تا از طرح چوب گرفته و یا مدل‌های ساده طرح سنگ، مطابق با سلیقه‌تان، سروسامانی به محیط اطراف‌تان دهید. ماربل شیت‌ها شباهت زیادی به سنگ مرمر دارند به همین دلیل به آن‌ها سنگ مصنوعی هم می‌گویند. در نتیجه، بدون اینکه هزینه سنگین سنگ مرمر را برای زیباسازی دیوارها بپردازید، می‌توانید از معجزه زیبایی ماربل شیت استفاده کرده و دیوارها را با آن بپوشانید.

چرا ماربل شیت را انتخاب کنیم؟

زمانی که هنوز در گیر و دار خرید ماربل شیت هستید، شاید کمی دو دل باشید. در ادامه با ویژگی‌های ماربل شیت، خیال‌تان را از بابت انتخاب مطمئنی که پیش رویتان است، راحت می‌کنیم:

  • ماربل شیت‌ها در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند
  • دارای مقاومت بالا در برابر خراش و ساییدگی هستند
  • به راحتی قابل شستشو بوده و در برابر مواد شوینده آسیب نمی‌بینند
  • وزن سبکی دارد و نصب آن آسان و راحت است
  • از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌ترین راهی است که به زیباسازی فضای اطراف شما کمک می‌کند.
  • مقاومت خوبی در برابر حرارت و آتش دارد
  • آنتی باکتریال بوده و از لحاظ بهداشتی نیز مقاوم است
  • تنوع بالایی دارد و دست‌تان را برای انتخاب نموه‌های مختلف آن باز می‌گذارد

 

خرید ماربل شیت

راهنمای خرید ماربل شیت در راحت‌ترین و سریع‌ترین زمان

دیگر لازم نیست برای خرید ماربل شیت ساعت‌ها وقت صرف کرده و در شلوغی و ازدحام و هوای گرم، به بازار بروید. شما به راحتی می‌توانید از طریق سایت آکاژ نمونه‌های مختلف ماربل شیت را مشاهده کنید و با بهترین قیمت و کیفیت آ‌ن‌ها را خریداری کنید. برای خرید ماربل شیت در نظر داشته باشید این دیوار پوش را با دیوارپوش هم تراز خود مقایسه کنید. با وجودی که ماربل شیت شبیه به سنگ مرمر است، با این حال قابل مقایسه آن با سنگ مرمر و یا کاشی و سرامیک‌های دیگر نیست.

ماربل شیت از لحاظ ابعاد و کارایی دارای ویژگی‌های متفاوتی است که نمی‌توان آن را با کاشی و سرامیک و سرگ مرمر مقایسه کرد. علاوه بر این، ماربل شیت می‌تواند سطح وسیعی از دیوارهای شما را پوشش دهد که هم در منزل و هم در محل کار، به راحتی می‌توانید آن را نصب و اجرا کنید.

این نوع دیوارپوش، آنتیک و خاص است و می‌تواند محیط شما را به سبک کلاسیک دربیاورد. در واقع می‌توانید با انتخاب طرح مورد نظرتان از میان طرح‌های متنوعی که دارد، از کالیته رنگی استفاده کنید که در دکوراسیون داخلی‌تان به کار بردید. با خرید ماربل شیت ، ۱۲ ابزار دیگری که همراه با آن ارائه می‌شود، زیباترین دیوارپوش را در اطراف‌تان خواهید داشت. در صورتی که قصد دارید از این مدل در کلینیک‌های درمانی و بیمارستان‌ها استفاده کنید، بهتر است مدل ساده آن را انتخاب کنید. اگر قصد استفاده از ماربل شیت در منزل، محل کار، لابی، هتل و .. را دارید، ماربل شیت مدل طراح دار گزینه مناسب‌تری است.

جمع بندی

فروش ماربل شیت در سایت آکاژ، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا برای خرید ماربل شیت کافیست از هر کجای ایران که هستید به راحتی وارد سایت آکاژ شده و طرح موردنظرتان را انتخاب کنید. محصول شما با بهترین قیمت و کیفیت، در اسرع وقت به دست‌تان خواهد رسید تا زیبایی را به شما هدیه کند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *