دیوار پوش

دیوارپوش پی وی سی سفید برای چه مکان هایی مناسب است ؟

دیوارپوش پی وی سی سفید

انتخاب رنگ و متریال در طراحی و دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است. این که بدانید چه چیز برای فضای داخلی خانه یا محل کارتان مناسب است. برای مثال در این پست ما قصد داریم درباره دیوارپوش پی وی سی سفید صحیت کنیم. این که این نوع از پوشش ها چه خصوصیاتی دارند و در چه مکان هایی بیشتر استفاده می‌شوند.

دیوار پوش های پلی وینیل کلرایدی یا همان پی وی سی را میتوان یکی از متنوع ترین مواد در انواع دیوار پوش و کفپوش نامید که علاوه بر همه ی برتری های شیمیایی مثل ضد اشتغال ، ضد آب بودن و … تفاوت های بسیار زیاد در طرح و رنگ آن ، هر کدام را برای مکان های خاصی مناسب کرده . در زیر مزایای استفاده از این دیوارپوش ها و خواهیم خواند.

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ

دیوارپوش پی وی سی سفید بیشتر در چه مکانهایی استفاده می‌شود؟


در مکان هایی مثل مطب های پزشکی ، آموزشگاه ها و … که نیاز به یک محیط تمیز و ایزوله می باشد و یا دارای صدا های کمی باشند از این نوع دیوار پوش استفاده می شود . چرا که خاصیت هایی مثل آکوستیک سازی فضا را انجام می دهد .

در برخی قسمت های عمومی شهر ، مثل دستشویی های پاساژ ها و دیگر مکان ها به خاطر خواص مقاومت در برابر آب و رطوبت ، از دیوارپوش پی وی سی سفید استفاده می شود . گاهی هم در دیواره ی استخر ها ، در قسمت های بیرونی از این جنس استفاده می شود .
در موارد دیگر ، از این جنس برای صاف کردن یک فضا و یا دیوار خمیده ای که به وسیله رنگ و گچ ، تمیز در نمی آید استفاده می شود . بدین گونه که حتی المقدور شیب دیوار و زاویه ها را رعایت می کنند و سپس دیوار پوش را به طور لوله ای روی آن باز خواهند کرد و نصب خواهد شد .

استفاده گسترده از انواع دیوارپوش های پی وی سی در دکوراسیون داخلی مدرن:

همین طور در پروژه های خاص معماری داخلی از این دیوار پوش ها برای ساخت و طراحی سقف های کش سانی با متراژ پایین از این محصول استفاده می شود تا رنگ آن تغییر به سزایی نکند و همین طور محل اتصال سقف به دیوار و محل اتصال دیوار پوش ها به هم دیگر مشخص و واضح نباشد .


از این نوع دیوار پوش ها برای پوشاندن قسمت داخلی دیوار های بیرونی ساختمان استفاده میشود تا در برابر باران ، اشتعال ، سرما و گرما ی بسیار زیاد و سر و صدای خارجی و اطراف خانه ، قسمت های داخلی تحت محافظت قرار بگیرند .

در ابتدای ساخت پنجره های دو جداره و پی وی سی ، قسمت های پایینی یا کناری پنجره را نیز با دیوارپوش پی وی سی سفید یا از همان جنس می پوشاندند تا اگر تکنسین و متخصص و تعویض کننده ی پنجره نتوانند فضا ی کناری پنجره را پر کنند ، محفظه ها را با یک ماده ی هم جنس پنجره پر کنند .

در صورت تمایل میتوانید از بخش فروش دیوارپوش های پی وی سی مجموعه آکاژ دیدن کنید

برای ورود به بخش فروش دیوارپوش پی وی سی کلیک کنید.

نصب دیوارپوش پی وسی سی سفید

یک نکته مهم پیرامون انتخاب پوشش مناسب برای دیوارها :


حالا به نکته ای بسیار مهم برخورد رسیدیم . استفاده از این دیوار پوش ها در آشپز خانه موجب می شود تا دیواره ی آشپز خانه ی ساختمان شما ، همیشه تمیز باشد و آتش نگیرد ، حتی با ریختن آب و رطوبت هم این دیوار ها تخریب نمی شوند .

بسیاری از رستوران های معروف دنیا ، مثل رستوران های زنجیره ای برگر کینگ در آشپزخانه ی خود از همچین دیوار پوش هایی با طرح خاص رستوران خود استفاده می کند .
قسمت های پشتی درب های معمولی نیز استفاده می شود . چرا که این دیوار پوش ها با ضربه های محکم شکستگی و یا ترک بر رویشان نمایان نمی شود . از همین رو در تمام مکان هایی که امکان برخورد ضربات سنگین و محکم به آن ها وجود دارد ، از همین نوع و همین جنس دیوارپوش پی وی سی سفید استفاده می شود .

همین طور به همین دلیل و دلایل قبل تر در اکثر آزمایشگاه ها ، حتی آزمایشگاه هایی که در آن انفجار های کوچک صورت می گیرد نیز همچین دیوار پوشی وجود دارد .

مقایسه قیمت دیوارپوش ها


از لحاظ قیمتی نیز به دلیل یکسان بودن متریال و مواد اصلی همه ی دیوار پوش های پی وی سی ، همانند باقی دیوار پوش های پی وی سی است . تنها تفاوت در بین دیوار پوش ها و قیمت ها در طرح آن ها است . طرح های ساده و رنگی ارزان تر و طرح های دیگر به ترتیب با افزایش قیمت مواجه هستند . این افزایش قیمت ها ، در بین دیوار پوش های سنگی بسیار بیش تر از باقی طرح ها می باشد .
به نظر شما از این دیوار پوش ها ، دیگر در کجا ها به کار می رود !؟

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *