کف پوش

راهنمای کامل نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک و کاربرد آن !

نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک

اگر دمای کف خانه تان ، موجب ناراحتی شما می شود . یا اگر از ترک های روی سرامیک ها در برابر میهمانان خود خجالت می کشید و یا حتی به سختی آن ها را تمیز میکنید ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید . نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک یک پیشنهاد ویژه است چرا که، با قیمت و زحمت کم تر از آن مقداری که فکرش را بکنید در انتظار شماست.

مزایای نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک :


به احتمال زیاد میدانید که هزار و یک دلیل برای تخریب ، ترک ، شکستن ، تغییر رنگ و … روی سرامیک ها وجود دارد . عواملی نیز از همان ابتدا بر روی شکل گیری صحیح سرامیک ها روی زمین وجود دارد .

در این صورت شما باید مجدد تمام سرامیک ها را بکنید که امکان شکستن آن ها نیز وجود دارد . که یعنی اگر بخواهید دوباره همان سرامیک ها را استفاده کنید ، مجبور به پرداخت هزینه ی دوباره می شوید .

اما با استفاده از کفپوش ، به خصوص کفپوش پی وی سی ، با قیمتی کمتر به نسبت سنگ ، می توانید یک لایه جدید و تمیز و زیبا در کف خانه اضافه کنید که دارای بسیاری نکات مفید به نسبت لایه ی زیرین خود است .

کفپوش پی وی سی روی سرامیک

یک نکته مهم درباره پوشش های پی وی سی کف


نکته : بهتر است که برای گرفتن مشاوره های تخصصی در این زمینه با مشاوران اهل فن و افراد صاحب نظر در این کار صحبت کنید و سپس اقدام به انجام همچین عملی در خانه کنید . چرا که در بعضی از اوقات ، شرایط زیرین تناسب بسیار بالایی با دیگر لایه ها ندارد و موجب تخریب روکش زمین می شوند .

کارشناس تیم آکاژ

مراحل نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک :


در مرحله اول برای انجام این عمل ، شما باید با خودتان در مورد موضوعات اساسی و ابتدایی کنار بیایید ، مثلا عواملی چون : رنگ ، طرح دار و یا ساده بودن ، نوع چیدمان و … که هیچ کدام از لحاظ قیمتی تاثیر آن چنان بالایی بر روی قیمت کار ندارد . سپس باید با مشاور و کارشناس طراحی داخلی تمامی احتمالات آب و هوایی و دما و اختلافات فشار و دما را اندازه گیری کنید . تا از صحیح بودن نوع کفپوش آگاه شوید .

انتخاب کفپوش مناسب :

البته که این کارشناسان می توانند کمک های به سزای دیگری نیز به شما بکنند . برای مثال در انتخاب رنگ کفپوش عواملی را مانند شباهت رنگ وسایل خانه ، نشان ندادن خرده آشغال های روی زمین و حتی نشان ندادن گرد و خاک روی زمین را در نظر می گیرند . همین طور این افراد با توجه به نوع نقشه کشی ، اشکال هندسی خانه و حتی معماری نما ی خانه به شما در نوع چیدمان پوشش بر کف خانه کمک خواهند کرد .

اگر هم که در کار خود حرفه ای باشند با قرنیز کاری های زیبا ، جلوه های جذابی به کنج ها و پایین دیوار ها می دهند که کار بسیار جالب و خلاقانه ای است .

مرحله آماده سازی کف :


پس از آن که تصمیم گرفتید که در چه سبکی کف پوش ها را کار بگذارید باید تمامی نقاط را صاف و یک دست کنید . برای انجام این کار باید از بنا ها درخواست ساخت نوعی از ملات را بکنید و از آن ها بخواهید تمام مکان هایی که دارای پستی و بلندی هستند را به کمک ملات و کاردک صاف کنند و تمام سطح زمین به یک اندازه باشد .

چرا که شما اگر بر روی همان سطح قبل کار کنید ، فضا های کوتاه تر مثل بین کاشی ها و سرامیک ها خالی می ماند و با راه رفتن روی آن نواحی با فرو رفتگی مواجه می شوید که در بلند مدت می تواند آسیب های جدی به کف ساختمان وارد کند .

در همین حین هنگام عملیات به کار گذاشتن قطعات روی سطح زمین باید از هر طرف مقداری فاصله بگیرید و به وسیله ی هولدر ، نگهدارنده و حتی قرنیز در کناره های دیوار از تکان خوردن قسمت های ابتدایی نصب شده جلوگیری کنند . همین طور این مرحله به شما کمک میکند تا اگر در محاسبات خود اشتباه کردید طرح را در فضای بزرگ‌تری انجام دهید و آن را جایگزین کنید .

نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک
مراحل نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک

مزایای کفپوش پی وی سی روی سرامیک :


این نوع محصول به راحتی قابل تمیز شدن است . برای مثال می توان برای پاک کردن آن از دستمال ، طی ، جارو ، بخار شوی و … استفاده کرد بدون آن که کوچک ترین ضرری به آن برسد و دچار نقصان یا خرابی ای بشود . حال به ویژگی دیگر مواد پلی وینیل کلرایدی می پردازیم .

این مواد تماما عایق صوت هستند از همین رو در پنجره های دو جداره ی ابتدایی نیز از آن ها استفاده شده بود . شما هم اگر از این ماده استفاده کنید خیالتان از بابت نرفتن صدای پا و بچه ها یا حتی خودتان به خانه های همسایگان راحت می شود .
در ادامه به یکی دیگر از نکات مثبت این محصول اشاره خواهیم کرد .

تنوع رنگ ها و طرح ها برای پوشش کف :

رنگ بندی و طرح های بسیار زیاد این نوع کفپوش ها ، علاوه بر کارایی فراوانشان و خواص فوق العاده مثل ضد احتراق بودن ، موجب شده تا از آن ها در مکان های عمومی مثل ایستگاه های مترو ، خانه ها ، مغازه ها ، گالری ها ، کافه ها و رستوران ها و … با توجه به دکوراسیون آن ها استفاده شود و موجب رضایت افراد صاحب این کسب و کار ها هم شده .


از سمت و سوی دیگر اگر شما دوست دارید تا فضای خاص و جذاب تری را در اتاق و فضای مورد نظر خود به وجود بیارید ، میتوانید علاوه بر استفاده از کفپوش ها ، از دیوار پوش های ست و یا متناسب پی وی سی نیز استفاده کنید و در نهایت به فضای دلخواه و آرامش بخش خود برسید .

عملا طرح ها و نقش های این اجناس آنقدر زیبا و حقیقی چاپ شده اند که شما محل مورد نظر خود را می توانید هم‌ به یک فضای جنگلی ، هم به شکل ساحل و حتی به شکل کویر نیز در بیاورید .

تنوع رنگها در نصب کفپوش پی وی سی

نصب کفپوش پی وی سی روی سرامیک بسیار به صرفه است!

از لحاظ قیمت در بین انواع حالت ها ، به صرفه ترین و برترین نوع ، کفپوش های پلی وینیل کلرایدی است و تقریبا در تمامی فاکتور ها به نسبت رقبای خود برتر است .
حال به نظر شما چه چیز دیگری موجب کاربرد بسیار این نوع کفپوش ها شده .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *