کف پوش

همه چیز درباره کفپوش اتاق خواب {بهترین گزینه برای پوشش کف}

کفپوش اتاق خواب

حتما برای انتخاب نوع و رنگ پوشش زمین اتاق خواب خود دچار مشکل شده اید ! امروز قصد داریم تا در این مطلب شما را با انواع کفپوش اتاق خواب آشنا کنیم و به شما بگوییم تا با توجه به خواسته و نیازتان بهترین گزینه و بدترین گزینه در بین محصولات موجود در بازار چیست .

در انتخاب کفپوش اتاق خواب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


ابتدا باید خاطر نشان شویم که با توجه به وضعیت رنگ اجزای داخل اتاق خواب ، معماری داخلی ساختمان و رنگ دیوار ها ، باید با مشاورین کار آزموده در تماس باشید و از تجربیات بالای این افراد در امور خانه سازی استفاده کنید . چرا که می توان با انتخاب رنگ های جذاب ، هارمونی اتاق شما را زیبا و جذاب تر از قبل جلوه دهند .

همین طور لازم است بدانید تا نیازی به نگرانی در مورد جنس و مواد تشکیل دهنده نداشته باشید . با توجه به رشد علم و پیشرفت تکنولوژی همه ی مواد و اجناس کفپوش ها در هر رنگی که فکرش را بکنید تولید شده اند .


همین طور این کارشناسان می توانند عادت های نادرست و غلط ما را در روش چیدمان دکوراسیون داخلی خانه را از بین ببرند ، برای مثال بسیاری از ما به طور همزمان از فرش یا موکت یا فرش روی موکت استفاده می کنیم . این امر در هیچ جای دنیا اتفاق نمی افتد ، مگر در خانه های ما ایرانیان ! موکت ها دارای ساختاری هستند که تمام سطح اتاق را بپوشانند و دیگر نیازی به فرش نیست .

کفپوش اتاق خواب
کفپوش بسیار با کیفیت نصب شده در اتاق خواب

موکت یا کفپوش؟ مساله این است؟

از همین روست که موکت های طرح دار نیز در بین مردم مرسوم شده و جای فرش را در بعضی کشور ها گرفته ، چرا که دارای جذابیت بصری بیشتر ( کیفیت تصویر ) و قیمت بسیار کم تر از فرش است .
اگر شما قصد خرید محصولی در جهت پوشش زمین اتاق فرزند دلبند تان را دارید ، پیشنهاد می کنیم که از این محصول برای کفپوش اتاق خواب استفاده نکنید ، چرا که تمیز کردن آن بسیار سخت و طاقت فرساست . اگر نرم بودن کف زمین برای شما ملاک است از موکت های چمن مصنوعی بلند تر از نیم میلی متر و یا تاتامی های ورزشی استفاده کنید .

اگر هم ملاکی چون روان و ساده تمیز شدن مد نظر شماست ، کفپوش های پی وی سی و پارکت ها گزینه های مناسبی هستند .
پیشنهاد بعدی اکثر فروشندگان و کارشناسان پارکت ها و لمینت های چوبی است اما ما قصد داریم تا به شما محصولات پی وی سی ، یا همان پلی وینیل کلرایدی را معرفی کنیم .

مزیت های استفاده از پوشش های کف جدید برای اتاق کودک :

موادی که دارای خاصیت های ضد آبی ، ضد رطوبت ، ضد حریق و … هستند و گزینه ای به نسبت مناسب برای اتاق فرزند و حتی خود شما است . این محصول دارای قیمت مناسب ، استحکام بالا ، سهولت در تمیز کردن و … است . محصولی که می تواند تا سال ها کار کند و کوچک ترین ترک یا خرابی بر روی آن ایجاد نشود .


یکی دیگر از خواص این کفپوش اتاق خواب خاصیت ضد صدایی آن است و از صدای پای شما در طبقات پایین تر می کاهد . این هم یک راه حل آسان برای یک معضل بزرگ امروز جامعه ای که اکثرا آپارتمان نشین هستند .
این کفپوش ها هم طرح های مختلفی دارند و هم رنگ های متفاوتی . حتی بعضی از آن ها دارای طرح سنگ و طرح چوب مثل پارکت می باشد .

حرف آخر:


پس اگر نگرانی بابت طرح نیز داشته اید ، دیگر خیالتان راحت شده و باید به سراغ گزینه ی بعدی و یعنی آخرین گزینه برویم .
بسیاری از خانه ها همچنان با همان کفپوش های قدیمی ، یعنی سنگ های سرامیکی سر می کنند . سنگ هایی زمخت که در تابستان ها گرم و در زمستان ها سرد می شوند ، پیشنهاد ما این است که اگر هم چنان می خواهید از سرامیک استفاده کنید ، از فرش و یا سرامیک دو لایه استفاده کنید . البته که ما نیز به شما پیشنهاد نمی کنیم که از این سبک ها استفاده کنید ، چرا که این سنگ ها لیز و سفت هستند و خدایی نکرده امکان بروز حادثه وجود دارد .
اگر شما نیز اطلاعات بیشتری در مورد این موضوعات دارید ، ما و همراهانمان را نیز در جریان بگذارید.

برای مشاوره رایگان در زمینه کلیک کنید : مشاوره خرید کفپوش ها

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *