ماربل شیت

ماربل شیت بین کابینتی چیست و چه کاربردی دارد ؟

ماربل شیت بین کابینتی

ماربل شیت بین کابیتی زیبایی و تجمل چشم نوازی را برایتان به ارمغان می‌اورد که در انواع دیوارپوش‌های دیگر نخواهید یافت. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید می‌توانید با خلق زیبایی به محیط اطراف‌تان، به ساده‌ترین صورت ممکن، محیطی متفاوت خلق کنید. چگونه؟ این کار با ماربل شیت ها انجام می‌شود. ماربل شیت، یکی از مقرون به صرفه‌ترین دیوارپوش‌هایی است که می‌توانید برای خلق محیطی زیبا و باشکوه از آن بهره بگیرید. با آکاژ همراه باشید تا با هم راجع به کاربرد ماربل شیت و انواع آن صحبت کنیم. نهایت زیبایی را در دکوراسیون داخلی خود می‌توانید با ماربل شیت‌ها تجربه کنید. از دیوارپوش ماربل شیت برای زیباسازی و زینت بخشیدن به دیوارهای خانه، یا حتی محیط اداری استفاده می‌کنند.  شما می‌توانید آن‌ها را در فضای بین کابینتی به کار ببرید. این دیوارپوش های چشم نواز نیز می‌تواند نوعی معرفی برند شما نیز باشد.

دیوارپوش های ماربل شیت ، ظاهری شبیه به سنگ طبیعی دارد. به دلیل داشتن همین ظاهر زیبا، به عنوان جایگزینی از سنگ‌های طبیعی به کار می‌رود. چرا که دیگر نه خبری از سنگینی و سختی حمل سنگ‌های طبیعی است و نه نگران خواهید بود که سنگ ترک بردارد و هزینه زیادی که بابت خرید سنگ طبیعی انجام دادید، هدر برود. با دیوارپوش ماربل شیت که سنگ مصنوعی است، می‌توانید برای ایجاد هارمونی زیبا در فضای داخل خانه یا محل کارتان استفاده کنید. تصور کنید یک روز صبح که از خواب بیدار می شوید، به جای دیدن دیوارهای تکراری و سفید خانه، چشم‌تان به دیوارپوش های ماربل شیت با آن زیبایی منحصر به فرد و چشم نواز بیفتد که گرما بخش محیط اطراف‌تان شده و همچنین، خودتان هم حس خوبی را از تماشای آن تجربه خواهید کرد.

ماربل شیت بین کابینتی چیست ؟

ماربل شیت همانطور که از اسمش پیداست از ترکیب دو کلمه ماربل به معنای مرمر و شیت به معنای صفحه ساخته شده است. بنابراین به ورق‌های سنگ مرمر، ماربل شیت می‌گویند. ورق‌های از جنس پی وی سی که طرح سنگ مرمر هستند و توانستند جایگزین عالی برای سگ مرمر باشد.

ورقه‌های ماربل شیت که ۳۰ درصد از پودر سنگ و ۶۰ درصد از پی وی سی ساخته شده است. ضخامت آن‌ها حدود ۴ میلی متر است. این نوع ماربل شیت ها را می‌توانید آن‌ها را در ابعادی همچون ۱/۲۲ در ۲/ ۸۰ متر دریافت کنید. روکش‌های متنوعی که ماربل شیت‌های بین کابینتی دارند، انتخاب را راحت کرده است. به این ترتیب می‌توانید به راحتی و بر حسب سلیقه‌تان انواع ماربل شین بین کابینتی مورد نظرتان را تهیه کنید.

همانطور که پیش‌تر گفتیم ماربل شیت شباهتی نزدیک به سنگ مرمر دارد. به  همین دلیل به آن سنگ مصنوعی نیز می‌گویند. ارزان قیمت بودن آن نسبت به سنگ‌های طبیعی باعث شده تا با استقبال فراوانی روبرو شود. بنابراین شما هم می‌توانید با انتخاب طرحی که مطابق با سلیقه‌تان است، محیط اطراف‌تان را زیباتر کرده و به راحتی خودتان کار نصب و اجرای آن را انجام دهید.

ماربل شیت بین کابینتی

ویژگی ماربل شیت های بین کابینتی

این ماربل‌ شیت‌های محبوب، در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند در نتیجه می‌توانید برای محیط داخل حمام و دستشویی و جاهای مرطوب نیز از آن استفاده کنید. مقاومتی که در برابر خراشیدگی و ساییدگی دارند، خیال‌تان را برای جابه جایی آن راحت کرده است. این مواد در برابر مواد شوینده مقاوم بوده و وزن سبکی دارد. مقاومت بالایی که در برابر حرارت و آتش دارند، آن‌ها را در مقابل آتش سوزی نیز مقاوم کرده است. از طرفی با اجرای راحت، وزن سبک و قیمت مناسبی که دارد، کاملا مقرون به صرفه بوده و دیگر دغدغه خراب شدن یا ترک برداشتن آن را در برابر هزینه بالایی که برایش کردید، نخواهید داشت. ماربل شیت‌ بین کابینتی آنتی باکتریال هستند. پوشش یکپارچه ماربل شیت باعث می‌شود تا یک پوشش بی درز و نقص و با کیفیت داشته باشید. بر خلاف روکش‌های دیگر، نصب این دآن  با حداقل زباله و اضافه کاری همراه است.

کاربرد ماربل شیت بین کابینتی

ماربل شیت بین کابینتی را می‌توانید فضای بین کابینت‌های آشپزخانه را با این متریال بپوشانید. حتی می‌توانید از ماربل شیت به عنوان سنگ روشویی استفاده کرده و هر بار هنگام شستن دست و صورت‌تان، با تماشای طرح زیبایی که در مقابل‌تان است، لذت ببرید. ظاهر ماربل شیت‌ها پیوستگی دارد. بدون اینکه درزی را به مایش بگذارد سطح یکپارچه‌ای را ایجاد می‌کند. حتی با ظاهر براق خود می‌تواند فضا را زیباتر جلوه دهد. شما می‌توانید از ماربل شیت برای پوشش سقف نیز استفاده کنید.ماربل شیت بین کابینتی در فضای آشپزخانه و بین کابینت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دیوارپوش‌های بین کابینتی بایستی ضدآب باشند و نظافت آن‌ها رراحت صورت گیرد. در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی داشته باشند و به زیبایی و چشم نوازی آشپزخانه بیفزایدو 

جالب است بدانید در صورتی که بخواهید یک میز کار متفاوت داشته باشید، می‌توانید از طرح‌های ماربل شیت بهره بگیرید. در هتل‌ها، فضاهای بیمارستانی، تالار،محل کار، رستوران و … می‌توانید از ماربل شیت استفاده کنید. دیوارپش‌های ماربل شیت هم که فضا را متفاوت و خاص می‌کند.

جمع بندی 

ماربل شیت‌ها کارتان را برای زیباسازی فضا راحت کرده است. می‌توانید آن‌ها را در قسمت‌های مختلف محل زندگی یا کارتان به کار ببرید و جلوه‌ای زیبا را ایجاد کنید. در فضای آشپزخانه و بین کابینت ها ماربل شیت بین کابینتی می‌تواند معجزه چشم نوازی ایجاد کند. ماربل شیت نسبت به سنگ‌های طبیعی به صرفه‌تر بوده و اجرا و نصب آن راحت‌تر است. در صورتی که نیاز به راهنمایی یا مشاوره برای خرید ماربل شیت را دارید، متخصصان آکاژ آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 6 میانگین: 4.3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *