دیوار پوش

از معایب و مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید چه میدانید !

مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید

دیوارپوش پی وی سی سفید یکی از انواع پوشش های فوری دیوار است که کاربردهای زیادی دارد. اگر در بین دیوار پوش های مورد نظرتان به پوشش های پی وی سی علاقه ی بیشتری نشان داده اید اما از نوع و رنگ آن مطمئن نشده اید ، تا انتها ی این مطلب با ما همراه باشید تا شما را از معایب و مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید آگاه کنیم . چرا که در ادامه قصد داریم شما را با تفاوت های دیوارپوش های پی وی سی طرح سنگ و سفید رنگ از لحاظ شیمیایی و فیزیکی آشنا کنیم .

با معایب و مزایای مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید آشنا شوید:

مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید


همان طور که به احتمال زیاد حدس زده اید ، از لحاظ شیمیایی ، هر دو ساختار اصلی پلی وینیل کلرایدی را دارا هستند که شامل یک نوع ساختار شیمیایی و غیر قابل بازیافت می باشند . تنها تفاوتی که در بین مواد تولید کننده اجزای پلی وینیل کلرایدی در پوشش های سفید می باشد ، اضافه شدن رنگ سفید صدفی و مخلوط شدن و سپس اضافه شدن رنگ سفید به ساختار به وجود آمده است .

در سمت دیگر دیوارپوش های پی وی سی طرح دار به صورت چاپ لیزری روی سطح صاف بدست آمده ی پی وی سی طرح برگردانده می شود . از لحاظ خواص نیز پوشش های چاپی در برابر خط و خش و یا در برابر آتش مقاومت کم تری دارند اما تغییر رنگ نیز در هر دو صورت می گیرد . در مقابل یکی از مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید این است که مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و آب به نسبت پوشش چاپی دارد .

ویژگی های فیزیکی این دیوارپوش ها :

از لحاظ فیزیکی نیز هر دو با هم دارای شباهت های بسیار زیادی می باشند . به طور مثال ساختار لوله ای ، ورقه ای و نیاز به چسب های مخصوص از نیاز های فیزیکی هر دو پوشش هاست . اما شاید تنها تفاوت فیزیکی این دو پوشش با هم کلفت تر بودن پوشش رنگ شده است که طبعا باعث بالا رفتن جرم نیز می شود .

در اکثر حالات شما باید با دقت به رنگ وسایل محل مورد نظر ، مقدار کثیفی ، رطوبت و نوع معماری خانه نیاز خود را تشخیص دهید . برای مثال اگر دیواره ی بیرونی سنگ کار شده استفاده از پوشش سنگی کار جالب و خاصی خواهد شد .

مزایای ظاهری :

اما اگر آجر ها نمای خانه را ساخته باشند استفاده از پوشش رنگی ، آن هم سفید رنگ حالت نوستالژیک تر و قشنگ تری را به خانه ی شما اضافه می کند . البته که تمامی این نظر ها و عقیده ها یک پیشنهاد از طرف تیم ما می باشد و اگر شما بخواهید این کار را انجام دهید ، ما به شما مشورت با یک شخص صاحب نظر و کار شناس را پیشنهاد خواهیم کرد تا شما بهترین انتخاب را از بین گزینه های موجود که در برابر تان صف آرایی کرده اند ، انتخاب کنید .

مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید
از مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید کاربری متنوع ان است


اگر شما به دنبال ایجاد یک محیط لوکس و جذاب ، آرامش بخش و حتی تجملاتی هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از انواع دیوار پوش های طرح سنگ استفاده کنید که در بسیاری از مراکز خرید و رستوران های لوکس تهران مثل مجتمع تجاری کوروش واقع در بزرگ راه ستاری نیز از آن ها استفاده شده و فضای جذاب و زیبایی را پدید آورده . یکی دیگر از مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید این است که برای هر نوع کاربری مناسب هستند.

مزایای دیوارپوش پی وی سی سفید از نظر بصری :

اما اگر محیط مد نظر را فقط جهت داشتن جلوه ی بینایی منظم می خواهید بپوشانید ، به شما دیوار پوش های رنگی را پیشنهاد می کنیم ، برای مثال در انواع پارکینگ های عمومی در دیواره ها از دیوار پوش پی وی سی خاکستری استفاده می شوند و یا در اغلب فضا های آپارتمانی و اداری از دیوار پوش های سفید رنگ استفاده می شود که باعث نظم بسیار زیاد در دیواره ها می شود .


از لحاظ شرایط قیمتی و مالی نیز همه ی پوشش های پی وی سی تقریبا به یک اندازه هستند و تفاوت های قیمتی چندانی وجود ندارد .
پوشش های پلی وینیل کلرایدی که نوعی از مشتقات هیدروکسی کربنی هستند بهترین گزینه حال حاظر بازار ایران برای پوشاندن کف و دیواره های هر محلی که فکرش را بکنید هستند .
آیا شما تفاوت مهم دیگری بین این دو نوع پیدا کرده اید و ما را از نظرات خود بهره مند کنید .
جهت مشاوره با کارشناسان و افراد خبره در این کار میتوانید با مشاورین ما به صحبت بپردازید ! امیدواریم تا با کمک به شما بتوانیم بهترین و جذاب ترین گزینه را برای شما انتخاب کنیم .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *