دیوار پوش

از معایب و مزایای دیوار پوش پی وی سی طرح سنگ با خبر شوید!

ماربل شیت جهت نصب در حمام

اگر برای خرید دیوار پوش به نتایجی رسیده اید ولی هنوز از آن مطمئن نیستید ، پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را تا انتها مطالعه کنید . چرا که در ادامه تمامی معایب و مزایا ی دیوار پوش پی وی سی طرح سنگ را با هم بررسی خواهیم کرد .

همه چیز درباره معایب و مزایای دیوار پوش پی وی سی طرح سنگ :


همان طور که به احتمال زیاد در جریان آن هستید ، این دیوار پوش ها از مواد شیمیایی و پلی وینیل کلرایدی تهیه می شوند که جز مواد سبز نیستند و قابلیت بازگشت به طبیعت و بازیافت را ندارند . ( شاید اشتباه کرده باشید و فکر کنید که این محصولات جزو دسته محصولات سبز هستند ، اما باید دقت کنید که آن ها یو پی وی سی هستند .

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ
نصب راحت دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ

موادی که در درب ها و پنجره های دوجداره ی جدید استفاده می شوند ، مواد یو پی وی سی همان جنس پلی وینیل کلرایدی را دارند ، با این تفاوت که به جای استفاده از پلاستیک از آن ها از مواد قابل بازیافت استفاده شده )
این پوشش ها با طرح سنگ ، جذابیت جالبی به دیواره ها و حتی سقف می بخشند .

اما اگر قصد دارید تا کف خانه را با این کفپوش ها بپوشانید نمی توانید به زیبایی کاشی کاری کف خانه ، کف را پوشش دهید . با این وجود اگر سطح هایی که دارای بر آمدگی و یا حتی فرو رفتگی هستند به راحتی و با بهترین کیفیت پوشش می یابند .
صد البته که مزایا ی این کفپوش و ویژگی های خاص آن به دو عیب بالا می چربد .

مزایا پوشش های PVC :

برای نام بردن مزیت های این نوع سطح پوششی می شود به عواملی چون ضد حریق بودن ، ضد آب بودن ، ضد رطوبت بودن ، مقاومت بالا به نسبت سایر پوشش ها ، عایق دمایی بودن ، عایق صدا بودن و بسیاری عوامل دیگر اشاره کرد . مقاومت این کفپوش ها در برابر حوادث بالا به قدری زیاد و قابل اطمینان است که اکثر مراکز خرید بزرگ دنیا و یا اماکن عمومی از آن ها در دیواره های داخلی خود استفاده می کنند .


دیگر نکته جالب ، نوع چاپ و رنگ‌ بندی و طرح های حقیقی و متنوعی است که تشخیص نوع پوشش را برای اغلب افراد ، سخت می کند . به خصوص در خانه هایی که در معماری خارجی آن ها از انواع سنگ ها و یا نما ی رومی استفاده شده . چرا که تفاوت های اساسی بین نما داخلی و خارجی وجود ندارد و شخص احساس می کند که سنگ ها تراش خورده و به این شکل روی هم سوار شده اند .
این نوع چاپ ها ، که حتی می توان عکس را به کمک آن روی پوشش ها چاپ کرد ، چاپ لیزری است . چاپی با دقت بالا که در بین شرکت های مطرح تولید لباس در عرصه جهانی استفاده می شود .

برای مثال شرکت های لجند ، آندر آرمور ، نایکی ، ریباک ، آدیداس و … از این تکنولوژی استفاده می کنند .
با وجود این نوع پوشش ها روی دیوار و زمین ، نگران سوراخ های روی دیوار که با دریل ، میخ ، پونز و یا هر چیز دیگری به وجود آمده اند نباشید .

دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ در سرویس بهداشتی
زیبایی و کیفیت دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ

نصب آسان یکی از مزایای دیوار پوش پی وی سی طرح سنگ :

این سطح های پوششی روی آن ها را خواهد پوشاند و همین طور بسیار راحت تر از دیوار گچی سوراخ می شوند . حتی می توانید به کمک آن محل های اطراف لوله کشی ساختمان که زیبایی زمین را کاهش داده نیز ، پوشش دهید .


این پوشش ها حتی برای اماکن بدون سقف و یا حتی انبار و آشپزخانه ها ( رستوران ها و خانه ها ) نیز پیشنهاد می شود ، چرا که ویژگی های بسیار مناسبی برای این محل ها دارند .


با همه ی این اطلاعات شما می توانید خودتان به راحتی از انتخاب خود مطمئن شوید و از این پوشش برای محل مورد نظر استفاده کنید . البته ما به شما پیشنهاد می کنیم که با کارشناسان و افراد ماهر در این رشته نیز مشورت کنید . چرا که نظر این افراد همیشه سازنده است . ما را از نظرات و ایده های خود مطلع سازید ! اگر قصد دارید تا در مورد این سبک پوشش ها بیشتر بدانید در ادامه مقالات ما نیز با ما همراه شوید .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *